Why God Why???

Casper har lite för många kompisar hemma hos sig just nu. 6 stycken för att vara exakt. Jag håller på att få hjärnblödning och kommer sannolikt att behöva läggas in efter det här.

De uppför sig precis så exemplariskt som bara pojkar gör, de slåss, skriker, härjar, har sönder leksaker och vrålar tuffa svärord för att hävda sig. 

Jag kommer på mig själv med att hota, skrika och muta mig ur guds alla möjliga situationer just nu. Den enda som inte far runt  som en klätterapa hög på bananskal är Casper. Han har tagit ut sitt lego och sitter stillsamt och uppför sig. Klart han gör, han har ju sex polare som håller nivån uppe, så då är det klart att han kan unna sig lite ledigt från sina vanliga hyss.

Why God why gick jag med på det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0