Vi måste ena oss som nation...

...och bestämma vem som ska kidnappa Richard Postkodlotterifjant och föra bort honom för gått. För gått. Det är allvar nu. Jag får panik, sluta upp med att skicka hem era personliga brev och fjäsk till mig, jag vill inte seeeeeeee!!!!!!!!!!

Är han inte på TV så är han i brevlådan, han börjar alltid alla otäcka reklamutskick med "Hej Anna" som om vi är hej och tjenis med varann. My ass att vi är Richard, sluta upp med att tracka oss med dina förbannade lotter, jag börjar se på Richard som en slags märklig blottare i sån där beige rock, han smyger fram och vart man än vänder blicken så hamnar den där på hans jävla... lott.



Det jag inte gillar med den här propagandan är framförallt det hotfulla budskapet. "Sitt inte lottlös när grannarna vinner en tusenlapp" "Du vill väl inte vara den enda på gatan som inte har en vinnande lott"

SLUTA SLUTA SLUTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0