Att matcha sin partner

Jag och Theo matchar inte varann. Det kvalar föstås inte in som ett allvarligt problem, men ändå värt att ta upp. När vi gå ut tar jag på mig fina kläder medan Theo tar på sig jeans och t-shirt. Eftersom att Theo vägrar att ta på sig en klänning, och jag vägrar att ta på mig en t-shirt så har det här blivit ett litet litet I-lands problem.

 

 

Men som tur är har jag nu äntligen hittat ett par konsulter som är proffs på att matcha sin partner, check it out:


Det blir inte snyggae än så, från och med nu ska jag inte köpa några kläder utan att också köpa matchande outfit till Theo, och nästa gång ni ser oss kommer ni att bli bländade av hur matchade vi är.




Kommentarer
Postat av: Nate

Grymt snygg stil hon har på sista bilden -Me like!

2010-10-25 @ 19:13:08
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0