Kan jag sy...?

En av er ville veta om jag har symaskin och kan sy.
Svar Nej. Tyvärr.

Därimot så har jag ett underbart litet kreditkort och en underbar liten vän som jobbar som chef för leksakskedjan BR. Vilket betyder att mina ungar alltid rockar i de mest fantastiska och nedblodade kläder.

Här sitter hon chefen på BR, jag har försökt säga till henne att hon säkert blir mer omtyckt av  sin personal om hon inte alltid har näsan i vädret och går ner från tronen då och då. Men hon vägrar...


MEN, jag är en jävel på smink, allt från bölder, krälandes maskar och smutsiga blödande sår i fejan får mina små gossebarn önska sig. Fotbollsmorsan fixar...

Kommentarer
Postat av: maya

what is detta!!??

2010-10-23 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0