Skor!!

Theo är inte helt nöjd med att vår bokhylla tömts på böcker och numera tjänstgör som skohylla


Här är några favoriter;

Dom här hade jag på mig när jag var höggravid, världens bästa kompisar till fötterna!

Dom här är ju precis så väl använda som de ser ut, använder jag till vardags, lite Mary Poppins över dem, typ håll käften och gör som jag säger, det gillar jag.

Dom här köpte jag för 250 spänn på en rea, hoppas kunna använda snart...

...och bröllopsskorna såklart, nånting blått...

Nu ska ni få se två urgamla skor som jag köpte för säkert 10-12 år sedan;

Jag tyckte att jag var skitsnygg i dom här, hela skon var bara så rätt, leopardskinn och en sån där klack som bara en sann hemmafru skulle ta på sig tillsammans med sitt lilla sexiga nattlinne, ha ha ha! Jag hade dom faktiskt flitigt på alla studentskivor, dock utan nattlinne.

Förortsflickan möter tusen och en natt. Det här är alltså paljettofflor som jag haft till ett speciellt par byxor, som krävde låg klack för att annars såg brallorna med maximal ballong känsla på tok för korta ut. Jag minns inte när jag hade dem sist, troligtvis på en julfest för ca 7 år sedan.

Jo, det är faktiskt sant, jag äger även ett par stövlar som en gång i tiden gjorde succé på Julia Roberts i Pretty Woman, men om ni någonsin kräver att få se dem på, kommer jag att förneka allt, he he he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0