Rädd för dockor?

Lägger upp några bilder på vaxdockorna från Madame Tussauds som numera inte bara finns i London utan även i alla hippa länder, Japan, USA, Finland... Nä, inte i Finland, hippa länder var det ju.

Jag funderar allvarligt på att åka dit, jag har varit där ca 3 gånger under åren men, inte som modell. Just det, jag tycker att det inte är mer än rätt att de gör en avgjutning av min nuna nu.

Sen ska jag slå in huvudet och ge bort det som en vacker inflyttningspresent till mina vänner Jeanette och Tomas som just har flyttat in i värsta lyxvillan. Tror ni att dom blir glada? Och varför stanna där förästen, när barnen flyttar hemifrån vill väl de också ha en avgjutning av sin mor i vardagsrummet?

Ibland är jag så bra på att komma på fantastiska idéer och gåvor att jag nästan blir rörd. Kan nästan se glädjetårarna i mina barns ögon när de placerar mammas huvud vid läsfåtöljen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0