På grekisk date med Sara



Igår mötte Sara och Julia mig i Huddinge på grekkrogen. Jag hade massa bröllopsbilder som Sara skulle få, dessutom missade jag Saras tjejmiddag förra helgen, så det var dax att undersöka vad jag missat.



Julia hade fått en rosa ballong som hon drog efter sig i ett snöre och sa "Voff voff kom nu olydiga hund", utöver all tsatziki så flög det även in en pippigågel som restaurangägaren och Julia försökte jaga ut, gick tillslut.

Samme restaurangägare kände också ett tryckande begär av att berätta sitt livs historia för oss. Han hade blivit lämnad av tjejen efter flertalet otroheter, hon hade stulit med sig hans 8 månaders gamla son till Danmark och bla bla bla...

Ser jag och Sara ut som två flickor som bryr oss om att hans krogragg dumpade honom? Servera maten, håll käften och lämna oss ifred, hur svårt ska det va?

Ja, ja, utöver snyfthistorien som aldrig ville ta slut så var det väldigt mysigt att träffa lilla familjen Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Sara Maria Elisabet Karlsson

Hahaha..så här i efterhand var det lite läskigt att han envisades om att bära iväg Hugo hela tiden. Min son är borta så nu tar jag din...hu lite obehagligt!

2010-10-03 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0