Nu måste han nog gå lite i terapi...

Det ringde på mobilen nu på kvällen, det är bara Theo som ringer mig om kvällarna, därför tittade jag inte ens på displayen innan jag förföriskt svarade;

- Hej mitt livs största kärlek.

I andra enden hörs en svag hackig och stammande snörvel röst. Det var Max som ville ringa och fråga om han fick följa med Casper hem från skolan imorgon.

-Självklart svarade jag som en normal mamma den här gången för att släta över min pedofil inbjudande röst, varpå han krävde att hans mamma skulle få prata med mig först.

-Jag vill bara meddela att lille Max eventuellt kommer att behöva gå lite i terpi när han blir vuxen... började jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0