Men gud vad trevligt!

Jag: Jennie, vill du och familjen komma över och äta hos oss ikväll?

Jennie: Det går tyvärr inte, det ska komma över en snubbe och titta på vår gamla barnvagn som är till salu.

Jag: Men gud vad bra! Då tar vi helt enkelt middagen hemma hos er istället, när ska vi komma?

Jennie: ...Ööööh...?

Jag: Fem blir bra, då kommer vi, åh vad roligt, vad blir det för gott ikväll?

Jennie: ....Öööööh...?

Jag: Oxfilé tycker vi om och kanske nån spännande variant av potatis, men oroa dig inte, du kommer säkert på nåt bra!

Jennie: ....Ööööööh....?

Jag: Men då ses vi klockan fem, det funkar för er va?

Jennie: Jo, det gör väl det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0