Lite konstigt...

...det där med att vi i Sverige inte tillåter surrogatmammor, att det liksom är där vi drar gränsen för vad som är okej och inte. Jag menar vi är ju så himla stolta över så mycket annat som faller betydligt mer utanför ramen än just en liten surrogatmamma.

Varför är det okej i Sverige att sälja sin kropp sexuellt (och skattefritt) till massa äckliga gubbar när man inte får  bära på en bebis åt någon, en bebis som faktiskt en dag växer upp till att bli en liten skattebetalare. Förklara gärna detta politiker.

Jag förstår inte riktigt vad som är så fel? I USA får en surrogatmamma ca 300 000 kronor för att vara gravid i 9 (fast egentligen är det ju 10) månader, rätt rimligt skulle jag säga som har klämt ut ett helt curlinglag. Så om man har stålarna, varför kan man inte få hyra en mage i några månader. Ska ni hyra min mage är den dock betydligt dyrare än 300 000, utöver detta kräver jag också en fettsugen häck och ett par schysta tuttar efter besväret...



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0