Hanna Graafs gamla kläder

Är du sugen på märkeskläder och drar storlek 36 kan jag varmt rekommendera Hanna Graafs Bloppis som du hittar häääär

Lägg ett bud på bland annat två fina Odd Molly klänningar, för pengarna tänker Hanna göra fler fina saker för barnhemmen hon bygger upp i tredje världen. På något sätt blir det lättare att spendera sin kosing när pengarna gör lite nytta.

Hanna har även en blogg, men den är sjukt barninriktad så den blir lätt lite seg...


Hanna Graaf är ju också en sån tjej som inte känns allför ofräsch, man vill ju trots allt inte gå runt i någon som är äcklig och smutsigs gamla avlagda paltor.

Hör av er om ni vinner budgivningen. Fingers crossed!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj...ja då är du inte inne så ofta på min blogg då.... :)

2010-10-28 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0