Frisyr jakten!

Någon ville ha ett förslag på en snygg frisyr som passar hennes ålder 50+, det jag personligen tycker är tråkigast med kvinnor 50+ är att de alltid promt måste klippa sitt hår så förbannat kort, lite som att kasta in handduken, nu är jag gammal, alltså måste jag se gammal och trist ut.

De här damerna har väldigt snygga frisyrer så nu hoppas jag att ni 50+are får lite inspiration:

Om man bortser från den uppenbara kontaktannonsen; Här är mina tuttar, så är håret jättefint när det är långt och snyggt färgat i kastanjetoner.

Jag tycker att luggen alltid ska ligga åt ena sidan och helst vara längre.

Det här är min favorit, lång lugg i snedbena och snygg färgning och lite mellan långt, me love!

Återigen så faller jag för den här mellanlängden och att luggen är låååång, snedbena på luggen skulle göra stora förändringar hos 50 åringarna som tenderar att vilja ha kort lugg och mittbena på övriga håret.

 

Hoppas ni hittar nåt ni gillar!

 

PS! Ni måste ta med er bilder till frisören, annars blir det inte som ni tänkt, frisörer klippe gärna 50+are på ett och samma sätt, öppna upp ögonen på dem och visa att det går att se jävligt bra ut i håret livet ut. Om inte, byt frisör. Basta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0