Det visar sig...

...att min lilla son har sparat och hamstrat på så mycket jox att vi lyckades fylla 5 ICA kassar med "larviga småbarns leksaker" och skräp.

Och då menar jag verkligen skräp. Leksaker utan armar och ben, udda pusselbitar, uttrokade tuschpennor, trasiga ballonger, en liten kotte som hette Frank och hundratals kavalitets leksaker från McDonald´s.

Utöver detta hittade jag även kläder, förlorade strumpor, silverskedar och gamla guldmedaljer.  Två av de fem kassarna fyllde vi med saker som Hugo kanske vill leka med en dag, bilar och bilbanor, så lite miljötänk präntade jag in i min femåring.

Och tänk när vi var klara hade vi lyckats stänga locket på alla leklådorna, dessutom var Lucas upptagen i timmar med att säga hej och goddag och välkommen fram till en miljard leksaker som han inte hade sett röken av på flera månader. Så där, nu kan julafton få komma med nästa lass prylar, för nu är rummet redo. Puh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0