Det är fredag!

Vilken underbar fredags känsla man har idag!

Bara början var ju fantastisk, det var snöstorm och jag hade bytt till vinterdäck,  jag var uppskattningsvis den ende som inte satt och bad en bön om att få komma fram, det får bli dagens tips från mig till alla er Volvo förare -vinterdäck när det snöar, kom ihåg vart du läste det först.

Sen blev det ju ännu bättre, för sen kom solen fram och såg till så att all den här snön som gjort alla Volvo-förare sena till jobbet, försvann i ett nafs, så snöpligt för er!

Nu är jag inne i andra andningen när det kommer till fredagsstädningen, ni ska få se lite senare vad jag hittade i Lucas rum när jag städade ur det, man tappar liksom hakan...

Nu hoppas jag att solen lyser extra mycket på just er idag och att ni får en jättefin helg!!!
Ja va fan, även ni som kör Volvo kan ta åt er, då förstår ni vilket toppenhumör jag är på idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0