Dax att handla julklappar

Jag är lite före alla andra när det kommer till att handla till barnen, mest för att jag inte vill trängas med folk sista dan och bli smittad av grisinfluensan. Jag har oxå fattat ett beslut utan att rådfråga Hugo om att alla Hugos paket kommer att vara sockersöta och bedårande, eftersom att leksakerna ändå ligger slängda i hela huset så är det bäst att de den här gången är lite finare, när de andra växte upp var jag omringad av asfula massproducerade skräpsaker i flera år, med den här gossen blir det annorlunda. Basta.

Just nu är jag inne och rekar på min favorit butik på nätet, vad tror ni om det här;







Okej, köket hoppar jag över, men hur gulligt var det inte:o) Det ska min lilla Guddotter få en vacker dag tror jag...

Ni kan se fler fina leksaker här

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad söta saker! Får hoppas att det verkligen är en tjejja i magen så att man får en ursäkt att shoppa rosa saker :)

2010-10-13 @ 12:26:30
Postat av: Sarah

Så himla sött!! Om inte annars så kan vi köpa det till oss själva :-)

2010-10-14 @ 09:23:54

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0