Brrr!

Känner mig helt bortfinatad idag, har hostat halva natten, den andra halvan gick åt till att lyssna på Theo när han hostade, Lucas när han hostade eller Hugo nä han sjöng en lång klagande sång om hur jävligt det är att få tänder.

Upp i morse och kollade hembrevet som Caspers skola mailar ut. Friluftsdag. Fy faan. Friluftsdagar var aldrig min favorit i skolan, men det var bara att sälja in idéen till Casper.

-Nämen vilken tur ni har idag då Casper, solen lyser, det är två minusgrader, ni ska vara ute i 4 timmar och äntligen får du använda dina överdragsbyxor! Underbart!

- Jag vill inte ha några överdragsbyxor.

Nä, det fattar väl jag också men nu har nån sadistisk,  listig fröken ordnat med den här dagen bara för att få ta ut sitt dolda hat på alla er stackars barn och normala fröknar som inte vill stå och frysa i skogen i 4 timmar. Så dår får ju alla ställa upp på det.

"Frivilliga föräldra får gärna följa med oss ut i skogen." Ha ha ha! Fet chans!

Kommentarer
Postat av: Nate

Haha finns det sådana frivilliga föräldrar, låter ju helt galet!

2010-10-27 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0