Att pimpa en pumpa

Idag har vi varit och inhandlat en pumpa på ICA Maxi, allt för att glädja våra små troll.

Theo satt djupt koncentrerad i timmar innan han kom in och stolt visade upp sin konst.

Inte illa va? Han kan min lilla konstnär....

Men eftersom att den var på tok för läskig för våra barn så fick han göra om. Nu har vi en normalt läskig pumpa på trappan till vårt hus. Buu!


Nu hoppas jag att inte allt för många ungar dyker upp och hotar oss om de inte får godis. Vi har nämligen inget. Om inte barnen kan tänka sig att knapra på en nyttig morot istället alternativet är en julöl från 2006....



Kommentarer
Postat av: Anonym

OM Theo gjort den översta pumpan tycker jag han ska byta jobb, han kan nog tjäna en hacka då/Kram Kicki

2010-10-31 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0