Är lite seg...

...efter att ha slitit upp hela familjen ur sina sängar, letat efter matchande strumpor till alla barnen, så att mamman ska slippa skämmas, tvingat Lucas att äta minst tio skedar filmjölk, vrålat minst fyra gånger att den som inte står redo i hallen inom 30 sekunder missar bilen till skolan och fått till svar av uppkäftig sjuåring att han minsann ändå inte vill komma i tid till skolan.

Efter en sån morgon så känner sig den här lilla mamman helt utsjasad. Nu måste jag förtidspensionera mig. Men så kommer jag ju ihåg, Sarah och Niclas kommer till oss ikväll, så nu måste jag ge mig ut på stan för att köpa mat och lite matchande tyngre alkohol till mig själv, så nu får jag lov att pigga på mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0