Är du vår näste utomjording?

Nu finns det ett fantastiskt erbjudande till er som alltid har velat uppleva rymden, lyssna nu;

Ni flygs i första klassens rymdraket till planeten Mars, där i sann Robinsson anda bygger ni en liten hydda, ni får suverän mat skickad till er under tiden ni är där och bäst av allt ni blir världsberömda!!

Kittlar det till lite nu? Lite sugna kanske...

Mmmm, det finns en liiiten liiiten hake, en väldigt finstilt sådan längst ner på kontraktet, jag ska läsa den för er.

Eftersom att Nasa bjussar på det här kalaset som går loss på 40 miljarder, så har man dessvärre inte råd att erbjuda er en returbiljett. Så ni som åker ut till rymden, ni kan dessvärre ALDRIG återvända till jorden igen. Ni bor där livet ut, men hej, glöm inte att ni blir världsberömda :o)

Eftersom att förslaget är seriöst och väntas genomföras 2030 så spiller jag ingen tid. Jag ha redan börjat skriva rekomendationsbrev till NASA om lämpligt utomjordingar som skulle vara som klippt och skurna för detta fyll gärna på med egna förslag;


Människohataren Jimmy, Horbocken Littorin och vår hustrumisshandlande rymdblomma DiLeva

Kommentarer
Postat av: SaraK

Vi som älskade Thomas en gång i tiden :(

2010-10-28 @ 13:15:56

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0