Vi har haft en mysig helg

Inte mycket bloggande den här helgen, men vi har haft en jättemysig sådan.
Massa fina kompisar har varit här och ätit oss ur huset, igår var Emelie och Jesper här med sina tre barn och idag var Jennie och Dick här med sina två barn. Super nice!

Här ser ni Emelie (i flätor) och Jennie (i svart) våra vänner Miggel och Camilla är också med på bilden, + alla deras karlar. Det finns folk som frågar mig om jag bara har snygga väninnor? Svar: Ja.

Lucas har tjatat hela dagen om att vi måste baka muffins, har inte hunnits med idag, så i morgon får jag knoga...


Hoppas att ni har haft det bra i helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0