Tycker ni att jag är dålig som vaknar först nu?

DONT!!!!

Jag blev nämligen bjuden på fest igår, och däckade i säng först vid halv sex på morgonen, det ni.

Det var så här va;

Hugo slog upp ögonen exakt klockan 04.41 och lät meddela följande:

Hugo: Morsan, vakna vi ska ha fest nu!

Jag: Ooooh nooo!

Hugo:
Skärp dig, nu stuffar vi loss. Men du, vart e farsan? Väck honom vetja, så han inte missar festen.

Jag: Absolut inte, kom nu så smyger vi ner så tyst vi kan.

Hugo: I helvete heller, jag har sjukt roliga party-vitsar som jag vill skrika ut till hela världen. Du, vad ska vi käka, jag är typ galet sugen på nåt gott, ska vi ta en vurre?

Jag: Ssssccchhhh! Du får välling, okej, men inget mer?

Hugo: Välling?! Hur B känns det? Jag vill hellre ha de där majskrokarna som fastnar i ditt hår efter det att jag har sugit på dem. Kolla morsan, jag gör pruttljud med munnen tills du hajar att jag är noll intresserad av välling, visst ser det kul ut?

Jag:
Jag går och lägger mig nu, du kan ju stanna här nere och stuffa själv om det inte passar med välling.

Hugo: Varför är du alltid så grinig? Asså my god vad skittråkiga fester du arrar, hade typ varit mer ös på en fiskdamm.... Okej, du har rätt, jag är astrött också, det här nattlivet gör att jag bara vill landa på kudden nu, men du morsan, det är väl ingen mening med att du går och lägger dig nu? Du ska väl upp snart och väcka brorsorna?

Och därför somnade jag klockan 10.00 idag och vaknade strax innan ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0