So sorry...

...för min lilla bloggfrånvaro idag, har varit väldigt upptagen med att skriva en väldigt viktig jobbansökan. Som pizzabud till pizzakedjan Domino som firar 25 års jubileum. Ingångslönen är på 200 000 kronor. I timmen.

Jo det är sant, den lycklige som de anställer kommer att tjäna 200 000 i timmen. Är du sugen så kan du börja fila på ansökan på en gång, men du måste ha fyllt 18 år.

Det finns en liten hake, tjänsten ligger i Kina och kontraktet löper bara i en timme.

Men ändå, sämre reskassa har jag varit med om. Det här gör dom för att alla, inklusive jag själv, ska skriva om det, och nu vet alla att kedjan fyller 25 år, runt hela världen, det är alltså reklam för miljoner som de får för ett vrak pris av 200 000 kronor.

Rätt smart, eller hur... Grattis på 25 års dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0