Snart sticker vi igen

Idag kom mamma och min morfar förbi och lämnade våra flygbiljetter som vi snart får användning för.

Det bästa med själva flygningen är ändå all fantastisk shopping som de små pimpinätta flygvärdinnorna kan rota fram åt en när man sitter inklämd mellan två stinkande armhålor (oftast ens egna) och bara önskar att något lite mer spännande än molnen ska uppnebara sig för ens syn.

Nu hade naturligtvis min morfar redan hittat det ultimata tax-free kittet åt oss, spana in;

För bara 199:- kan vi vara berusade så gott som varje kväll vi sitter och ugglar på balkongen, yeey!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Smutt! Kan jag få beställa genom dig?!

2010-11-13 @ 17:28:53
Postat av: Nate

Vart ska ni nu åka? Ni var ju precis utomlands?

2010-11-14 @ 10:00:48
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0