Med mord i sinnet

Jag är på så grymt dåligt humör just nu.

Jag fattar inte riktigt varför, men det känns som att alla mina barn Anna;r mig hela tiden, ett oupphörligt tjat om att jag ska komma och titta på det ena tramset efter det andra.


Ska ni visa nåt för lilla mamma så får det ju för fasen vara värt besväret att se, en gammal teckning som inte ens är färdig är inte rätt anledning att be mamma att skynda sig till era rum Förstått?

Nää, det fattar dom ju inte, Lucas blev så upprörd över att jag inte genast la ifrån mig bebisen som skulle matas för att skära upp mer sockerkaka till honom, att han slet ur ett öga på sin skansen orm. Jag undrar vart han har fått det där urusla humöret ifrån...

Iaf. så ligger näste telefonförsäljare riktigt jäkla illa till, ville bara förvarna alla er som eventuellt ämnar sälja något till mig inom de närmsta två timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0