Kom och köp ägg

Jag håller på att söka jobb utomlands. Till Theo. Ja jag tänker då inte jobba, det får Theo göra, men det förstår ni ju. Jag är så redo att dra från det här iskalla landet med totalt beckmörker på mornarna och efter lunch. Jag får riktig panik när jag vaknar och inser att jag inte bara bor i världens mörkaste och kallaste grotta, jag måste dessutom gå upp och köra barnen till skolan fastän barnen klagar över att det är mitt i natten.

Så, nu letar jag efter en ny kontinent att bosätta mig på.

I USA kan man som kvinna till exempel tjäna ca 300 000:- på att sälja sina ägg. Plötsligt låter det väldigt lockande att få allt betalt i form av resa och boende, plus en extra årslön för det lilla besväret av att lämna ifrån sig lite dna. Ska jag boka ett tjejplan till oss alla?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gissa hur många gånger som jag övervägt det här? 3 ägg å utbyggnaden är finansierad. Hur svårt kan det bli?

2010-11-18 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0