Klä er snyggt, vi är övervakade!

Är ni oxå såna där töntar som blir helt upprörda när ni hör att USA har lite span på svenskar som de fått terror-tips om? Bli inte det, det är ju skitbra att någon vill ta lite ansvar och förebygga nya bombningar som tar livet av massa människor.

Jag tycker att vi ska ha övervakningskameror lite överallt om jag ska vara helt ärlig. Varje gång man ser på "Efterlyst" och våldtäktsmannen fatsnar i tunnelbanans övervakningskamera så tänker man ju att vi borde ha fler, så att vi kan få fram snabba fakta om vilka de är.

Om de ville skulle de kunna få övervaka mig också, jag skiter faktiskt i vilket, känns inte som om jag har så himla mycket att dölja, förutom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0