Jag kanske säljer er också...

Passa er och håll undan kamrater, nu dammsuger jag mitt hem, mina grannars förråd och andra hemliga gömmor på allt som kan säljas.

Anna goes lyxfällan kort och gott.



Allt ska säljas och krängas till högstbetalande. Nästan 7000 spänn få vi om vi säljer allt guld som ligger trasigt eller udda i smyckeskrinet, tack för det, mina nästa offer lär sannolikt bli den vita skinnfåtöljen (håll er för skratt)  och det som vi ännu inte packat upp ur diverse flyttkartonger sen vi flyttade hit. För 7 år sedan.

Vet ni vad jag ska göra för alla stålar jag hovar in? Jag ska göra en läppförstoring! Nä, det får jag inte för Theo, så jag ska se till så att det där badrummet som står och hånflabbar mig rakt i ansiktet varje gång jag går förbi blir färdigställt, se nu blev det lite Lyxfällan möter Arga Snickaren...

Så pass på om ni ser mig på stan, ser ni det minsta värdefulla ut, kanske jag lägger ut er på blocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0