Om jag helt tvärt slutar...

...skriva den här bloggen så kan det vara för att min vän Maja har kommit över och dödat mig. Bara så ni vet.

Hon ringde precis och var inte alls nöjd med min tidigare beskrivning av hennes midsommarafton.
Hon till och med, och det här är fruktansvärt, hon till och med hotade med att starta en egen blogg!

Kan ni fatta att jag ser mig om över axeln numera, förberädd på det värsta. Hon är ju finne och allt, inte att leka med. Huga.

Med mord i sinnet...


Men jag är glad att hon ringde, för då lyckades jag tjata till mig en smygtagen bild av mannen som räddade henne från att få ett ankare i huvudet på midsommarafton. Putte heter han, vilket är ironiskt då han är stark som en björn.

Från och med imorgon ska jag bara skriva snälla saker om mina vänner. Nää, den lätta gick ni inte på va?
Skriva snälla saker om mina vänner, vad får jag allt ifrån, ha ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0