Om du älskar mig...

... så ser du fan till att bygga en egen lägenhet till mig i det här huset!!!

Stod jag och skrek till Theo igår i ett aningens svagt ögonblick när jag kände att my God vad mycket testosteron det är i det här huset.
Lucas står och hotar mig med sitt Star Wars lasersvärd sammanlagt fyra timmar om dagen, Casper slänger sig i soffan och vrålar att han är hungrig och Theo står och bygger saker hela dagarna (visseligen i bar överkropp, men ändå) och bebisen vill bara åt mina tuttar.

Jag har liksom ingen saom är allierad med mig, som inte vill se på fotbolls VM och dricka öl.

Jag bestämde mig alltså för att flytta. Inte särskillt långt, bara till en annan del av huset, kanske inreda tvättstugan i någon trevlig rosa nyans och sen låsa dörren ordentligt. Så kan barnen få komma hem till min tvättstuga sisådär varannan helg. Ja så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0