Nu tänker jag cykla hem!

Casper har en kompis här, Jax, dom leker som galningar, river ner inredningen och äter oss ur huset.
Tills för en kvart sen. Då kom Lucas inångandes och vrålade "Mamma, mamma, Jax tänker cykla hem!"
Då blev det fart på den lilla mamman kan jag lova. Det är över en mil tlll Jax hus, och innan han är framme blir han sannolikt nertrampad av en häst eller överkörd.

Vid det här laget står redan Jax vid sin cykel redo att dra. För att ta sig hem behöver det arga barnet cykla en liten bit på motorvägen, samt korsa några 70 sträckor. Not good!

Så eftersom de var osams så löste jag det på samma sätt som U-ländrna brukar göra. Varsin vattenpistol, Casper fick vara Palestina Jax fick vara Israel sen fick de försöka mörda varandra med vattenkrig i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0