Några bilder från idag

 

 

 

Ett litet urval, gillar ni det? Det var rätt kul, jag och Smilla (lägger upp bilder på henne imorgon) tog bilder på oss när vi var 18 år, nu 10 år senare ser vi ut såhär, vågar jag jämnföra vad som hänt på 10 år och 3 ungar senare... Hmm, kanske en annan dag :o)

Det var iaf väldigt kul, gratis är det oxå om ni vill åka dit och prova, The Studio heter stället ligger på Stureplan, vill man så får man köpa bilderna efter fotosessionen. Och det vill man ju.

Vi fick föreslå 8 tjejer som vi tror skulle gilla det, så blir ni uppringda får ni väl skylla på mig.

Har man barn eller en snygging som man älskar så kan man ju åka dit och ta fina familjekort, nice to have, nästa gång ska jag tvinga dit hela familjen Taikon, får se om jag måste droga Theo för att lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0