Kungen - En hyvens kille!

Det har nu kommit ut lite siffror på vad det kungliga bröllopet kommer att kosta i sommar, budgeten var på 12 millar, men det visade sig vara omöjligt, så nu är siffran uppe på 20 miljoner eller 40 villor i Ockelbo (om man så vill).

Men nu går Kungen ut och gör något storstilat. Om vi, svennebanan folket står för halva notan, dvs 10 millioner, så skjter han in resterande 10 från sin egen ficka!Nämen vilken kille! jublar medierna. Men det är en sak jag inte förstår; Kungen får ju alla sina  pengar från oss varje år, han begär hur mycket pengar han och familjen tänker göra av med, och så får vi betala honom det. Så när han säger att han ska ta det ur egen ficka, menar han det eller är det lika mycket vi svennebanan folket som fortfarande betalar?

Vad vet jag, kungen kanske har slitit som tusan, jobbat svart hela vintern för att kunna casha det här, haft extra knäck som rörmokare och nu slantar han upp med sina surt förvärvade pengar.

Men jag tror fortfarande inte att det blir något bröllop, kruxet blir ju att komma förbi hindersprövningen, när de kommer på att Victoria och Daniel är tvillingar som separerades vid födseln av misstag, så är det nog ganska kört för Victorias del. Eller så är det detta som format hela kungahuset, inavel, det kanske därför inte nödvändigtvis alla kan läsa och skriva i familjen Bernadotte?

Seriöst, titta på dem, är de inte obehagligt lika varandra, de till och med klär sig likadant. Creepy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0