Jag har fått värsta afrokrullet...

...av blommor av min huvudsponsor Williams BlomsterService. Var tvungen att läsa rubriken på inlägget igen, fick för mig att det stod "värsta afroknullet" och sånt får man inte skriva här på bloggen.



Man får snudd på inte skriva något roligt alls, inga könsord, inget som förtrycker vissa stackare (såsom mina vänner) inga elakheter som kan uppröra nån liten nolla någonstans, man måste kort sagt skriva välvårdat och korrekt, som det så fint står i kontraktet. Så när jag kryssade i den rutan på kontraktet visste jag att det kanske inte alltid kommer att gå så bra. Det är väldigt svårt att vara korrekt när man har torretssyndrom i fingrarna. Nu väntar jag bara på en stämningsansökan från någon. Afroknull, hi hi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0