Innan du blir gravid...

... begrunda följande noga:

Att skaffa barn hör till de stora glädjeämnena i livet, bla bla bla, lyssna nu, ni lyckliga vuxna människor som kan gå på bio mitt i natten, supa ner er och sova till tolv dan därpå, köpa en ny bil och bevara den som ny utan åksjuka i baksätet, festisförpackning som någon knöglat in under sätet så att den möglar och färgglad teckning ritad direkt på skinnklädseln, ni som ännu har ett liv och börjar tänka, vad är nästa steg för mig och min partner? Nästa steg är alltid att skaffa en kaktus! Dom lever ungefär lika länge som ett barn, men dom är avsevärt mer lättskötta.

Idag har min Lucas suttit och ätit glass på altanen. So far so good. Sen har han gått in med sin nerglassade tunga och slickat på min Ipod. Varför?!

Varför skaffade jag inte bara en kaktus? Och det är det jag vill påvisa nu för er som fortfarande har chansen att rädda er själva och era dyra saker. Kaktus!

Och sen blir det alltid såhär, man ska vara en kul och rolig förälder, och vad får man för det, jo ungefär det här scenariot:

http://www.youtube.com/watch?v=sb9eL3ejXmE


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0