Gud hjälpe mig!

Här får ni min söndag i bilder, jag tror att jag förtjänar en veckas semester på någon lyxig resort efter det att jag servat barn i arton timmar.

Jag blev djupt imponerad när samtliga barn kom och tackade för lunchen, ÅååH vilka A- barn tänkte jag, tills jag kom ut och såg det här. Så där ja, ingen som hittade till diskbänken med det här berget av smutsig disk. Notera att två av barnen kreativt nog har kletat fast sina tuggummin rakt på bordet.



Tydligen så "glömde" barnen bort att de inte fick äta glass inne, så när jag ertappade tre kladdiga sjuåringar i vårt sovrum räknade jag till tio långsamt.



"Mamma vi vill inte rita mer" Ingen fara, plocka bara undan det ni har tagit fram. Jo tjena!



Nu skulle en liten drink sitta fint....


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0