Evig ungdom, här kommer jag!

Efter århundraden av sökanden efter den eviga ungdomen har jag, bondtösen i lilla Ösmo knäckt koden! Hör upp alla ni gråa trista rätt färglösa utsjasade medelmåttiga människor, på mindre en två sekunder kommer ni från och med nu vinna allas stora beundran:

Titta på de här bilderna:

Detta är förstås Pamela Anderson, och en gång i tiden var hon hyllad som det ultimata runkobjektet, nu 15 år senare, kämpar Pamela med att bevara sin status som skitsnygg, och det går väl inte alltid så jättebra.

Tills nu, om Pamela istället för att påstå (vilket i och för sig är sant) att hon är 42 år, och istället lägger på en 7-8 år när någon frågor, så skulle ju folk tappa hakan av beundran och vråla; Är det möjligt, är du 50 år?! Hur bär du dig åt för att se så ung ut?

Fattar ni, från och med nu när någon frågar behöver ni bara plussa åtta år på er egen ålder för att folk ska avundas er.

Det trodde ni inte, att jag är 36 år på den här bilden! Det kan ju inte gärna jag hjälpa att alla ni andra går runt och ser asgamla ut, själv är jag en mycket pigg och fräsch 36 åring.

Nu väntar jag bara på att Nobelspris kommitén ska ringa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0