Ett erbjudande du inte får missa!

Nu får ungdomarna oväntad hjälp från begravningsbyrån Fonus med att lösa bostadsbristen, lyssna på det här;

Fonus har i dagarna gått ut med ett fantastiskt erbjudande till alla pensionärer: "Få 500:- i rabatt på likkistan om du dör inom 2 år!"

Är det inte genialt?! Här erbjuder man hela 500 spänn till den som dör inom två år, om jag var pensionär skulle jag rusa med rulatorn till närmsta bro och hoppa.

Det roliga är att detta är ett seriöst erbjudande, Fonus VD kan inte förstå varför pensionärerna känner sig kränkta och säger "Det är ju inte som att vi bara har vänt oss till de allra skröpligaste pensionärerna, nejdå, det här är ett erbjudande vi ger till alla pensionärer" Ha ha ha!

Men va fasen, 500 spänn är ju alltid pengar, så va tusan... Nu kommer vi alltså att hitta våra avlidna släktingar och vänner med Fonus rabattcheck i handen och med ett stolt leende på läpparna, och det kommer inte kännas det minsta smaklöst att gå till Fonus och lösa in den.

Jag vill uppmana mina nära och kära pensionärer att trots allt inte anta det här erbjudandet. Därimot har ni min välsignelse om ni vill kasta ruttna tomater på Fonus skyltfönster. God Bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0