Ett morgonstånd som kom av sig...

Min darling husbund blev kidnappad igår. 08.30 stormade de huset och vårt sovrum. Theo trodde att huset blivit invarderat av 20 pundare från plattan och flög upp som ett kärlekskrankt morgonstånd rustat för att... öh... leverera.

Han flög upp med knytnävarna redo, han tog sikte på de första pundarna som kom upp för trappan redo att slåss. Sen kom han liksom av sig. Det fullkomligt vällde upp pundare och när Theo äntligen lyckades få igång sin morgontrötta hjärna, så insåg han att jaha, det är mina kompisar, vad kul... eller?

Tankad, packad och klar. Tydligen fick de det bästa bordet ombord på skutan...

.... vilket ledde till såhär glada miner senare på kvällen.



De lekte krig (som alla vuxna pojkar gillar att göra ute i skogen) Theo hade på sig en orange björndräkt för att sticka ut lite extra ur mängden. Sen åkte de båt hos Fredrik, eller wakeboard, som är Theos favorit sysselsättning nummer ett. Sen blev det middag på en båt, där drinkarna serverades gratis fram till klockan åtta. Där efter tackade alla gossarna för en trevlig afton, borstade tänderna och gick och la sig prick klockan 21.oo Eller...?

Medan Theo var ute på svensexa, pysslade jag och mina Saror med hemligheter hemma. Vad vi gjorde? Det får ni veta imorgon. Vilken cliff-hanger va!


PS. Några av killarna drog till ett spa och gjorde mycket manlig kroppspeeling och ansiktsmask på kvällskvisten. DS. Fniss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0