Jag kommer bli så snygg!

Jag vill bara meddela att jag numera bara äter fett. Kött, såser, riktigt smör, you name it. Det enda jag inte äter är kolhydrater.

Kolhydrater är min fiende nummer ett. Jag till och med bad att få hamburgaren serverad på et fat utan bröd, till korvmojjens stora förvåning, så diciplinerad är jag förstår ni.
Jag ska gå nr i vikt, minst 6 kilo för att vara exakt.

Det finns en liten nackdel med att inte äta kolhydrater. Man kan bli dum i huvudet. Det vill jag inte bli, därför ber jag er nu att då och då skriva en och annan kontrollfråga till mig, så får vi se om jag kan svara eller om jag hunnit bli dum i huvudet, typ; Vad heter Sveriges huvudstad? Vad blir 7x7?

Vill ni följa förvandlingen? Ska vi se om det funkar, jag kan uppdatera er första veckan så får ni se hur kilona bara rasar.



Jag är typ 166 cm lång. Tydligen är man som snyggats om man väger 10 kilo mindre än de två sista siffrorna i ens längd. Alltså siktar jag på 56 kilo, men jag nöjer mig med 58 kilo som delmål, deal?

Söndag: 64,3 kg
Måndag: 63,9 kg

So far so good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0