Dricker vin och käkar salta pinnar

Jag har fått nya favorit hemmafruar. Just nu sitter jag och ser på Danska Hollywood fruar på 3:an, man garvar ihjäl sig. Särskillt åt Lisa. Lisa är blondinen som håller ett champagne glas i handen.

Citat från Lisa:

"Det finns flera anledningar till varför jag behöver ett vapen. För det första; det kan komma tjuvar. För det andra... (Tystnad) Jaja, det kan ju iallafall komma tjuvar."

"När man bor här i USA så känner man sig nästan irriterad på hur lata alla danskar är, varför kan dom inte jobba som alla andra?". (Sen kryper Lisa ner i ett bad, tar en klunk champagne och öppnar en tidning.)

"Det finns dom som säger att jag bara lever på min makes pengar. Och det gör jag ju."

"Det är oerhört stressigt att vara hemmafru i ett så stort hus, det finns alltid hundra saker som måste göras" (Kameran filmar hur 4 mexicaner städar och fejar för sitt liv medan Lisa badar i poolen.)

"Det är mycket stressigt för mig att vara just hemmafru. Därför tar jag varje chans jag får till att slappna av från min stressiga vardag. Och nej, jag skulle aldrig klara av att hålla på sådär... sådär med att ha ett jobb."

Är hon inte som en dröm, så säg... En ny bästis till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0