Blir det konstigt om jag...

Hugo föddes den 10 april, vilket är Sveriges vanligaste födelsedag, de allra flesta känner ett par stycken som är födda mellan den 8-13 april, men den 10 april är alltså den allra vanligaste dagen att pressas ut ur vaginan.

Idag stod det i tidningen att just precis idag den 2 Juli tillverkas flest bebisar i Sverige. Aha där ser man!
Min fråga till er är nu alltså; Borde jag och Theo fira den här dagen lite extra, med tanke på att vi står på årsdagen till ett väldigt lyckat samlag?

Hör gärna av er angående detta, blir det konstigt om jag överaskar Theo med lite skumpa och en dokumentär film om spermiens resa till ägget? Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tycker absolut att ni bör fira denna dag. Kanske han skulle uppskatta att återuppleva förra årets bravader mer än en dokumentärfilm dock :-)...

2010-07-02 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0