Bingo!

Jag har ju en liten förkärlek för Bingo Rimér, varje gång jag ser honom på tv garvar jag, jag tycker liksom att han verkar vara en sån där skitmysig kille som man måste ha med på sitt grillparty.

Jag läste förut att Bingo fick sitt namn redan på BB, efter tre flickor i familjen vrålade hans pappa "Bingo" när han fick se att han äntligen fått en efterlängtad pöjk, ha ha ha. Det betyder att om jag nånsin får en flicka så ska hon heta Binga. Okej sidospår, det var inte det jag skulle berätta.

Hur som helst, det finns en flicka i USA som inte alls delar min syn på Bingos charm. Tydligen så har Paris Hilton stämt Bingo för att han har gjort en musikvideo, där de lånade hennes hem för inspelningen. Eftersom att Paris tillät dem att filma henne, la Bingo in ett snabbt klipp med Paris i videon, hon var dock lite för berusad för att minnas detta tillstånd och kräver nu Bingo på massa pengar.



Jag säger som Bingos fru; Fasen va coolt, man öppnar posten där hemma och vips så öppnar man en stämning från Paris Hilton, vilken grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0