Sist vi reste med tjocka släkten såg det ut så här

Då var vi i VästIndien över nyår och stekte i två veckor. Det finns nästan inga bilder alls på mig från den resan eftersom att jag var så gravid och smällfet att de fick förvarna de övriga gästerna när jag gick ner och badade.

Förfärade hotellgäster: Nu kommer valen igen!!

Theo:
Lugn bara lugn, det är ingen val, bara en sällsynt stor kvinna.

Men hörni, jag kommer faktiskt att sakna den hän härliga vita snön.    NOT!!! Ha ha ha!


Badpojken Lucas


Theo och hans tvillingbror Martin


Lucas i full färd mot vågorna


Casper på den vita sandstranden


De söta små barnen tillsammans med den strandade valen på nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0