Kommer ni ihåg alla svenska bröllopen 2010?

Anders & jessica Bagge, hemligt bröllop på Gotland. Jessica flyttade in hos Baggen med sina tre egna ungar, Anders har ju ingen barnavana alls, tror ni att det håller? Vi får väl hoppas det...


Martin & Camilla Läckberg, bröllop i ösregn på Häringe slott. Jag tycker inte om Martin sen han övergav sin gravida fru i åttonde månaden för att nuppa med Camilla, så det är bäst för dem att de kilar stadigt för evigt nu...

 

Linda Rosing fick sin 2 meter långa snubbe, festen hade de i Villa Paulie ute på Djursholm, stekigt värre...


Martin Dahlin gifte sig med en liten tös som jag tror heter Emelie, hur många ur intresseklubben antecknade det? Ingen, ok, moving on...


Emma och hockey Zäta hade ett 3 dagars lyxbröllop där de flög in alla gäster från hela världen till lilla Skåne.


Lena Ph & Pål Holknekt gifte sig, Pål är ett f.d. fyllo som sadlade om och startade klädmärket Odd Molly, så nu kan både han och hans fru sy sina egna kläder, inte illa...



Årets pinsammaste sponsor bröllop stod Laila och Niklas Whalgren för, bland annat stod det Elgiganten på alla placeringskorten vid borden, hi, hi hi!


Årets hemligaste bröllop stod Fotbolls Chippen och Modell Oksana för, det har ännu inte läckts ut några bilder från deras Las Vegas bröllop, hoppas att det var klassigare än det låter...


Årets mest bevakade bröllop var förstås Viktorias och Daniels, nu väntar alla på små prinsar och prinsessor, om jag får gissa tror jag att pressen är så stor att det slutar med en liten hemlig provrörsbefruktning...

Men det allra viktigaste bröllopet, och här tror jag att hela Sveriges befolkning håller med, stod ju såklart vi för!

 



Kommentarer
Postat av: Me and my dark secrets

Fast knulla gjorde de ju sen ändå, Daniel och Victoria...

2012-02-21 @ 12:22:48
URL: http://meandmydarksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0