Nedräkningen har börjat!!!

Nu har vi nästan packat klart.
Lucas envisas med att packa ner för små shorts, som han gärna vill dra upp över naveln, Casper ville minsann inte packa alls, Theo har tagit med sig en jeansskjorta istället för fin-skjorta med motiveringen att min morfar ändå kommer att gå på finrestaurangen iklädd sin keps med socialdemokraternas logga på, så som vanligt kommer vi inte att se ut som den helt perfekta familjen, utan mer som;

"Hej, vi hörde att ni inte hade någon fåne i den här byn, tadaaa, här har ni oss!"


Nu när vi är borta kanske ni tänker att det här är ett utmärkt tillfälle att göra inbrott, (särskilt min vän Jennie går nog och planerar hur hon diskret ska bryta sig in här för att stjäla mina skor) dessvärre har vi dåliga nyheter för er.

Lilla vakt-familjen, David och Jessica med busarna Alva och William, känns tryggt!



Theos gamla klasskompis David har precis kommit hem från kriget i Irak där han har tjänstgjort som officer. Han och hans fruga frågade om de fick passa vårt hus medan vi är borta eftersom de är mitt emellan lägenheter just nu.

Så tänk på det innan ni bryter er in här, vi har militärer som vaktar stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0