Jag känner mig aningens oinspirerad just nu...

....så ni får underhålla er med följande bloggar idag;

Läs Hanna Graafs blogg här om du behöver få höra att du är värdefull, vacker osv.

Läs Katrins blogg här om du är mer sugen på en ordentlig käftsmäll istället...

Läs Pernilla Wahlgrens blogg om du vill läsa om lyx och mysigt julfirande ute på Liiidingö...

Läs Magdalena Graafs blogg om du bara vill bli underhållen en stund, hon är rätt kul ibland...

Ok, ett lite mer ambitiöst inlägg från mig utlovas tills imorgon, oki?




Kommentarer
Postat av: Camilla

Ytterligare tips...

http://www.yourlife.nu/



Kanske lite för trist sida och blogg för din och min smak men ibland kan man hitta ett å annat kul. Jag brukar kolla in Amanda Schulmans blogg och lite om fashion å sånt. Tyvärr spelar de i en helt annan ekonomisk liga än vad jag gör men det kostar ju inget att kolla in bilderna i alla fall :)

2010-12-27 @ 10:23:15
URL: http://wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0