Jag gissar att ni inte hinner läsa min blogg idag...


...därför tänkte jag ta tillfället i akt och hånskratta alla er som ännu inte har handlat klart era julklappar rakt i ansiktet. Pass på här kommer det: Ha Ha Ha Ha!

Ha så kul där ute på stan, kan tänka mig att folk är lite extra mysiga idag när de står och hostar er i nacken och armbågar er i revbenen för att få tag på den sista leksaken/cd skivan/badskummet/julblomman eller vad det nu kan vara. Återigen: Ha Ha Ha Ha!

Själv har jag dammsugit klart, städat badrummet och gjort knäck. Funderar på om jag ska gå och pilla mig lite i naveln medan ni står och trängs på Åhléns City....


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0