Favoriter som vi hänger i granen...

När det kommer till julgranen så slutar den ömma modern i det här huset helt upp med att fungera.

Jag vill ha en snygg gran, en dyr gran med svindyra grandekorationer. Fattar ni.

 

När barnen kommer hem med sitt egenhändigt gjorda dagis och fritids-pynt får jag kvällningar.

Det finns inte en chans att jag frivilligt tänker låta märkliga kottar målade i grälla färger med glitter på, dingla i granen, no way! Underliga bommulstussar med flörtkulor som näsa och ögon i ett försök att efterlikna jultomten ser jag nästan som ett hån från alla dessa förbannade pysselfröknar.

Jag vill inte ha det där crapet i granen!!

 

Vad vill jag då ha i granen? Jo kära vänner, jag vill ha en perfekt balans av guld och rött. Thats it!





Nu ser ju den här granen väldigt gles och trist ut på bild,men live är den skitbra. Vart har jag då gömt barnens bidrag - jo men längst ner på granen och bara på den sida som är in mot väggen. Men det hänger där. Jag är inte helt hjärtlös....


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0