En trollerihatt och två rymdpistoler senare...

...återvände jag hem från stan idag åtskilliga tusenlappar fattigare. Men då gjorde jag hela varvet, gick på systemet (som trots min falnande skönhet och min bebis ännu misstänker att jag kanske är 19, jag är ett pling plong från att fylla 30 årskris, och ändå kräver dom leg - amatörer) jag shoppade leksaker och svettades med alla andra irriterade stressade människor.

Väl hemma hade jag den stora förmånen att få skotta bort ett halvt ton snö från uppfarten, för att sedan kasta mig iväg till Caspers julmusikal som hans klass hade satt ihop. Så alla ni som tvingats jobba idag utan ett enda blogginlägg att fördriva tiden med, so sorry! Jag hade bara inte tid med att förse er med material på datorn så att era chefer ska fortsätta tro att ni jobbar och drar in pengar.


'
Casper har varit så nervös hela veckan för att han inte ska komma ihåg sin replik. Vet ni vad han skulle säga? "Jag bara snickrar och snickrar och snickrar" lyckligtvis satt den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0