Att sova med näsan i armhålan...

...kan morgonen därpå resultera i viss ångest. I natt sov jag lika illa som en giraff som flyger ekonomiklass jorden runt.

För att få plats med alla ungar, gifta män och hundar fick jag sova med ansiktet rakt i armhålan, mitt ena ben tvingades vika sig så att vaden låg pressade mot baksidan på låret (ni vet som när man stretchar ut lårmuskeln) foten var vinklad uppåt så att den låg i tryckt förvar under min oändliga rumpa, mitt andra ben låg utsträckt vågrätt mot Theo så att han ett par gånger under natten skulle kunna vända sig om och lägga sina 95 kg över mitt ben.

Nu kanske ni undrar varför jag promt skulle sova såhär?
Kanske för att vår hund tyckte att det var en bra idé att gosa in sig mellan mina ben, för att inte tala om Hugo som valde att ta över min kudde så att mitt eget huvud fick förflytta sig till armhålan.


Fråga; Är det okej om jag tar in på hotell och sover där tills Hugo och hunden har lärt sig att sova i sina egna sängar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0